Σελίδες

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Δολοφονήθηκε black metal μουσικός επειδή δεν ήταν πραγματικός σατανιστής!!!


Η The Bangkok Post (link) αναφέρει ότι ο τραγουδιστής των SURRENDER OF DIVINITY, Samong Traisattha, δολοφονήθηκε την περασμένη Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου. Ήταν 36 ετών και δολοφονήθηκε από κάποιον που υποτίθεται ήταν οπαδός της μουσικής του.


Η χήρα του Traisattha, Jaruvan Suparol, είπε πως ο οπαδός, Prakarn Harnphanbusakorn (φωτογραφία κάτω), πήγε στο σπίτι τους την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου για να τυπώσει κάποια μπλουζάκια. Η Jaruvan πήγε να βάλει το παιδί τους για ύπνο και όταν επέστρεψε βρήκε τον άντρα της νεκρό σε μία πισίνα αίματος.

Είχε προηγηθεί ποτό και η αστυνομία πιστεύει ότι υπήρξε και μία διαμάχη που είχε ως αποτέλεσμα τη δολοφονία. Το κυνηγητό του Prakarn ξεκίνησε την Παρασκευή, όταν στη σελίδα του στο facebook (εδώ), άρχισε να πιστώνεται τη δολοφονία. Οι Αρχές πιστεύουν ότι ο ίδιος ο Prakarn δημοσίευσε απίστευτα φρικιαστικές φωτογραφίες της δολοφονίας, οι οποίες πλέον έχουν "κατέβει".

Οι λόγοι του; Όπως δημοσίευσε ο ίδιος: "Σκόπευα να δώσω τέλος στη ζωή μου από όταν ήμουν 25. Επειδή κάποια στιγμή θα πεθάνω, ήθελα να πάρω μαζί μου όποιους αμαυρώνουν τον σατανισμό. Αλλά απέχω από το να σκοτώνω γυναίκες και παιδιά. Όπως το βλέπω εγώ, έχω περισσότερο σεβασμό στους αφοσιωμένους Βουδιστές, Χριστιανούς και Μουσουλμάνουν, από ότι σε αυτούς που αυτοαποκαλούνται Σατανιστές χωρίς να ξέρουν τίποτα σχετικά με αυτό. Αν δεν τον σκότωνα εγώ, είμαι σίγουρος ότι θα το έκανε κάποιος άλλος αργότερα".

Αργότερα πρόσθεσε ότι αυτή δεν ήταν μία κατάσταση αντίστοιχη με αυτή του John Lennon (όπου ένας οπαδός δολοφονεί το ίνδαλμά του), καθώς δεν ήταν οπαδός των SURRENDER OF DIVINITY. Αναφέρει επίσης ότι αγνόησε τα παρακάλια του τραγουδιστή για έλεος και τον μαχαίρωσε 30 φορές, ενώ όσοι δεν έχουν πίστη στον Σατανά δε θα έπρεπε να αυτοαποκαλούνται Σατανιστές. Ολοκλήρωσε λέγοντας ότι ελπίζει να είναι μαζί με τον Σατανά όταν πεθάνει.